Retourneren
Retourproces
Mocht een product dat je ontvangen hebt toch niet helemaal naar wens zijn, kun je deze binnen 14 dagen vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen retourneren. Zorg ervoor dat je producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat retourneert.
Stap 1
Wanneer je één of meerdere producten wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar hello@maelittle.nl met daarin het bestelnummer en de betreffende producten.
Stap 2
Zodra wij je retouraanvraag hebben beoordeeld en goedgekeurd, kun je de producten in originele staat en (eventueel) verpakking naar het postkantoor brengen en versturen naar:
Mae Little
Nieuwendijk 40
3443 BM WOERDEN
We adviseren om altijd een bewijs van je retourzending te vragen bij het desbetreffende postkantoor en de Track & Trace code van je retour goed te bewaren, totdat deze is verwerkt.
Stap 3
Wanneer wij jouw retourzending in correcte staat hebben ontvangen, zullen wij het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terugstorten.
Wanneer je één of meerdere producten wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar hello@maelittle.nl met daarin het bestelnummer en de betreffende producten.
Stap 2
Zodra wij je retouraanvraag hebben beoordeeld en goedgekeurd, kun je de producten in originele staat en (eventueel) verpakking naar het postkantoor brengen en versturen naar:
Mae Little
Nieuwendijk 40
3443 BM WOERDEN
We adviseren om altijd een bewijs van je retourzending te vragen bij het desbetreffende postkantoor en de Track & Trace code van je retour goed te bewaren, totdat deze is verwerkt.
Stap 3
Wanneer wij jouw retourzending in correcte staat hebben ontvangen, zullen wij het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terugstorten.
Kosten retournering
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Ruilen van producten
Het ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Wil je toch een ander product, kun je zelf een nieuwe order plaatsen.
Product beschadigd aangekomen
Ondanks het feit dat wij onze producten met veel liefde en aandacht produceren. inpakken en verzenden, kan het gebeuren dat een product beschadigd bij jou binnen komt. Wanneer dit het geval is, vragen we je dit binnen 5 dagen na ontvangst van jouw bestelling aan ons te laten weten (door middel van het meesturen van foto's) zodat wij kunnen zorgdragen voor een passende oplossing.